I menyn hittar du de tjänster som för tillfället är lediga vid ambassaden. Visas inga tjänster i menyn så finns inga lediga tjänster just nu.
Sveriges ambassad i Reykjavik utlyser en tjänst som kassör/ekonomiadministratör och vissa konsulära uppgifter
Sveriges ambassad i Reykjavik företräder Sverige i Island samt ger myndighetsservice till svenska medborgare. Totalt arbetar 5 personer på ambassaden varav två är utsända från Sverige och tre är lokalt anställda. Ambassaden söker nu en lokalt anställd med huvuduppgift som kassör/ekonomiadministratör. Tjänsten innebär även konsulär ärendehantering men även, vid behov, övrigt förekommande ambassadgöromål.
Tillträde: under februari.
Arbetsuppgifterna innefattar bl.a.
Kvalifikationer
Meriterande är erfarenhet av arbete i redovisningssystemet Unit4 och lönesystemet Palasso samt Officepaketet. Ambassaden värdesätter förmåga att bemöta människor, ge saklig och korrekt service samt att kunna arbeta självständigt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tre månaders provtjänstgöring. Säkerhetskontroll/registerkontroll görs inför anställning.
Välkommen med din ansökan inklusive CV och uppgift om minst tre referenspersoner. Ansökningshandlingarna ska vara ambassaden tillhanda senast den 6 januari 2025 och skickas via e-post till ambassaden.reykjavik@gov.se. Eventuella frågor om tjänsten kan också adresseras till den adressen.
Information om ambassadens verksamhet finns på webbplatsen; www.swedenabroad.com/reykjavik.