Denna webbplats använder kakor (cookies). Du väljer själv vilka du tillåter. Här finns mer om kakor och vad de gör.
Acceptera alla Endast nödvändiga27 maj 2021, 11.30
A brand is a reputation. It's the expression of an identity, a name, a logo, values, a philosophy...
Sweden, a small country in northern Europe with only 0.13% of the world's population, is one of the first nations in the world to have implemented an official nation branding strategy.
What happens when you apply the concept of branding to an entire country? Can companies and nations co-brand on their identity? Why and how? What are the benefits and limits?
Madeleine Sjöstedt / Director-General Swedish Institute
Lena Herder / Country Retail Manager IKEA Sweden
Simon Anholt / Independent policy advisor, author and expert in nation branding
Moderator Mark Ogertschnig / Lifehackers Agency
Sverige har diplomatiska förbindelser med i stort sett alla stater i världen. I ungefär hälften av dessa stater har Sverige ambassader och konsulat. Sveriges utrikesrepresentation består av drygt 100 utlandsmyndigheter.
Få aktuell reseinformation direkt i fickan med appen UD Resklar. Läs mer på regeringen.se.
Lämna uppgifter om var du befinner dig och hur du kan kontaktas under din utlandsvistelse.
På regeringen.se finns generell information som du har nytta av inför och under din utlandsresa.